بازی Days Gone یک بازی اکشن-ماجراجویی زامبی محور است که در سال 2019 برای کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر شد. موسیقی بازی Days Gone توسط Nathan Whitehead ساخته شد و البته آهنگسازان دیگری همچون Jack Savoretti، Billy Raffoul، Lewis Capaldi و Zander Reese نیز وی را همراهی کردهاند. آلبوم موسیقی بازی شامل ۲۵ قطعهی موسیقی است. در بازی، Nathan Whitehead با استفاده از موسیقیهایی با سبکهای مختلف، از جمله موسیقیهای الکترونیک، راک و ارکسترال، تلاش کرده است تا بازی را بهتر نمایش دهد. احساسات و حالات مختلفی را به خوبی به نمایش میگذارند و بازیکن را در محیط بازی فرو میبرند. با توجه به اینکه بازی Days Gone یک بازی زامبی محور است، موسیقیهای بازی دیز گان نیز برای ترسناک بودن شناخته میشوند. موسیقیهای بازی، احساسات و حالات مختلفی را به خوبی به نمایش میگذارند و بازیکن را در محیط بازی فرو میبرند.
موزیک های گیمی مشابه:
آهنگ بازی Days Gone در اورگان پسا آخرالزمانی دو سال پس از شروع یک بیماری همه گیر می گذرد که بخشی از بشریت را به موجودات شرور زامبی مانند تبدیل کرد. دیکون سنت جان، یاغی سابق، متوجه میشود که همسرش سارا که مرده فرض شده است، ممکن است هنوز زنده باشد و برای یافتن او به جستجو میپردازد. بازی از دید سوم شخص انجام می شود که در آن بازیکن می تواند یک محیط جهان باز را کشف کند. بازیکنان می توانند از سلاح های گرم، سلاح های غوغا و سلاح های بداهه استفاده کنند و می توانند از مخفی کاری برای دفاع از خود در برابر انسان های متخاصم و موجودات آدم خوار معروف به Freakers استفاده کنند. یکی از مکانیک های اصلی بازی موتور سیکلت Deacon است که به عنوان وسیله اصلی حمل و نقل شخصیت بازیکن استفاده می شود.
Days Gone اولین پروژه جهان باز استودیو Bend بود، اولین ویژگی اصلی آن پس از Siphon Filter (1999) و اولین پروژه توسعه آن برای کنسول های خانگی پس از گذراندن دهه ها کار بر روی بازی های اسپین آف برای کنسول های دستی. توسعه بازی تقریباً شش سال طول کشید. Bend Studio برای پشتیبانی از آن تقریباً سه برابر گسترش یافت. منابع اصلی الهام بخش آهنگ بازی Days Gone آثاری همچون World War Z، The Walking Dead و Sons of Anarchy بودند. این بازی در E3 2016 رونمایی شد. انتشار آن در ابتدا برای سال 2018 برنامه ریزی شده بود اما چندین بار به تعویق افتاد.